Teoria |
| Teoria – Lekcja 0: Wstęp | | 00:00:00 |
| Teoria – Lekcja 1: Emocje – czym są i skąd się biorą? | | 00:00:00 |
| Teoria – Lekcja 2: Rozwój mózgu dziecka w ujęciu psychologii ewolucyjnej | | 00:00:00 |
| Teoria – Lekcja 3: Autorytet nauczyciela/specjalisty i jego znaczenie w regulowaniu emocji i samoregulacji emocjonalnej. | | 00:00:00 |
| Teoria – Lekcja 4: 3 modele pracy z dziećmi | | 00:00:00 |
| Teoria – Lekcja 5: Samoregulacja emocjonalna u dzieci | | 00:00:00 |
| Teoria – Lekcja 6: Synchronizacja półkul mózgowych i jej znaczenie w regulowaniu emocji | | 00:00:00 |
| Teoria – Lekcja 7: Regulowanie emocji dziecka i samoregulacja emocjonalna | | 00:00:00 |
Praktyka |
| Praktyka – Lekcja 0: Wstęp | | 00:00:00 |
| Praktyka – Lekcja 1: Jak budować autorytet pewność siebie w relacji z podopiecznymi? | | 00:00:00 |
| Praktyka – Lekcja 2: Komunikacja z dzieckiem i jej znaczenie w regulowaniu emocji | | 00:00:00 |
| Praktyka – Lekcja 3: Jak nauczyć dzieci stawiania granic? | | 00:00:00 |
| Praktyka – Lekcja 4: Jak przyjaźnie i skutecznie stawiać granice? | | 00:00:00 |
| Praktyka – Lekcja 5: Zabawy regulujące emocje | | 00:00:00 |
| Praktyka – Lekcja 6: Gdy sytuacja wymknie się spod kontroli | | 00:00:00 |
| Praktyka – Lekcja 7: Jak reagować na agresję w relacji dziecko – nauczyciel? | | 00:00:00 |
| Praktyka – Lekcja 8: Jak współpracować z rodzicami, żeby grali z nami do jednej bramki? | | 00:00:00 |
| Praktyka – Lekcja 9: Praktyczne rozwiązania najpopularniejsze wyzwań w pracy z dziećmi na podstawie nadesłanych propozycji | | 00:00:00 |