Wstęp |
| Jak mądrze wspierać dziecko w nauce? – Wstęp | | 00:15:18 |
Moduł I: Każde dziecko uczy się inaczej |
| Lekcja 1 – Poznaj zadziwiający mózg Twojego dziecka | | 00:06:26 |
| Lekcja 2 – Sensoryczne systemy percepcji, czyli o tym jak uczy się dziecko | | 00:13:15 |
| Lekcja 3 – Indywidualne predyspozycje ze względu na temperament i wrażliwość | | 00:06:52 |
Moduł II: Jakie trudności możecie napotkać na waszej ścieżce edukacyjnej? |
| Lekcja 1 – Co to jest lateralizacja? | | 00:13:46 |
| Lekcja 2 – Jak pomóc dziecku ze skrzyżowaną albo nieustaloną lateralizacją? | | 00:09:57 |
| Lekcja 3 – Co to jest ryzyko dysleksji? | | 00:14:40 |
Moduł III: Jak wspomagać koncentrację dziecka? |
| Lekcja 1 – Popularne błędy rodzicielskie | | 00:16:39 |
| Lekcja 2 – Zabawy i ćwiczenia, które rozwijają koncentrację | | 00:06:58 |
Moduł IV: Jak pomagać dziecku w odrabianiu lekcji? |
| Lekcja 1 – Jak pomagać w nauce. Wskazówki ogólne. | | 00:10:00 |
| Lekcja 2 – Ćwiczenia do wykonania przed odrabianiem lekcji | | 00:05:11 |
| Lekcja 3 – Jak odrabiać lekcje z dzieckiem? | | 00:05:05 |
| Lekcja 4 – Ćwiczenia do wykonywania po odrabianiu lekcji | | 00:07:42 |
Moduł V: Jak wspierać dziecko w nauce czytania i pisania? |
| Lekcja 1 – Jak szybko i skutecznie nauczyć dziecko czytania? Metoda globalna. | | 00:07:06 |
| Lekcja 2 – Jak szybko i skutecznie nauczyć dziecko pisania? Metoda polisensoryczna. | | 00:06:13 |
| Lekcja 3 – Jak niektóre prace domowe wpływają na zdobywanie sprawności szkolnych? | | 00:02:10 |
Zakończenie |
| Jak mądrze wspierać dziecko w nauce? – Zakończenie | | 00:02:06 |
Dodatek: Elektronika |
| Jak mądrze wspierać dziecko w nauce? – Dodatek: Elektronika | | 00:22:22 |
BONUS: Kurs w wersji audio |
| Wstęp: Jak mądrze wspierać dziecko w nauce? | | 15:02:00 |
| Moduł 1: Lekcja 1 – Poznaj zadziwiający mózg Twojego dziecka | | 00:06:11 |
| Moduł 1: Lekcja 2 – Sensoryczne systemy percepcji, czyli o tym jak uczy się dziecko | | 00:12:59 |
| Moduł 1: Lekcja 3 – Indywidualne predyspozycje ze względu na temperament i wrażliwość | | 00:06:36 |
| Moduł 2: Lekcja 1 – Co to jest lateralizacja? | | 00:13:28 |
| Moduł 2: Lekcja 2 – Jak pomóc dziecku ze skrzyżowaną albo nieustaloną lateralizacją? | | 00:09:41 |
| Moduł 2: Lekcja 3 – Co to jest ryzyko dysleksji? | | 00:14:23 |
| Moduł 3: Lekcja 1 – Popularne błędy rodzicielskie | | 00:16:25 |
| Moduł 3: Lekcja 2 – Zabawy i ćwiczenia, które rozwijają koncentrację | | 00:06:44 |
| Moduł 4: Lekcja 1 – Jak pomagać w nauce. Wskazówki ogólne. | | 00:09:47 |
| Moduł 4: Lekcja 2 – Ćwiczenia do wykonania przed odrabianiem lekcji | | 00:04:58 |
| Moduł 4: Lekcja 3 – Jak odrabiać lekcje z dzieckiem? | | 00:04:52 |
| Moduł 4: Lekcja 4 – Ćwiczenia do wykonywania po odrabianiu lekcji | | 00:07:27 |
| Moduł 5: Lekcja 1 – Jak szybko i skutecznie nauczyć dziecko czytania? Metoda globalna. | | 00:06:52 |
| Moduł 5: Lekcja 2 – Jak szybko i skutecznie nauczyć dziecko pisania? Metoda polisensoryczna. | | 00:05:59 |
| Moduł 5: Lekcja 3 – Jak niektóre prace domowe wpływają na zdobywanie sprawności szkolnych? | | 00:01:57 |
| Zakończenie: Jak mądrze wspierać dziecko w nauce? | | 00:01:48 |
| Jak mądrze wspierać dziecko w nauce? – Dodatek: Elektronika | | 00:22:05 |
BONUS II: E-book "Rusz nie tylko głową" |
| BONUS II: E-book “Rusz nie tylko głową” z zabawami przedstawionymi w kursie | | 00:00:00 |