Wstęp |
|
Jak mądrze wspierać dziecko w nauce? – Wstęp |
|
00:15:18 |
Moduł I: Każde dziecko uczy się inaczej |
|
Lekcja 1 – Poznaj zadziwiający mózg Twojego dziecka |
|
00:06:26 |
|
Lekcja 2 – Sensoryczne systemy percepcji, czyli o tym jak uczy się dziecko |
|
00:13:15 |
|
Lekcja 3 – Indywidualne predyspozycje ze względu na temperament i wrażliwość |
|
00:06:52 |
Moduł II: Jakie trudności możecie napotkać na waszej ścieżce edukacyjnej? |
|
Lekcja 1 – Co to jest lateralizacja? |
|
00:13:46 |
|
Lekcja 2 – Jak pomóc dziecku ze skrzyżowaną albo nieustaloną lateralizacją? |
|
00:09:57 |
|
Lekcja 3 – Co to jest ryzyko dysleksji? |
|
00:14:40 |
Moduł III: Jak wspomagać koncentrację dziecka? |
|
Lekcja 1 – Popularne błędy rodzicielskie |
|
00:16:39 |
|
Lekcja 2 – Zabawy i ćwiczenia, które rozwijają koncentrację |
|
00:06:58 |
Moduł IV: Jak pomagać dziecku w odrabianiu lekcji? |
|
Lekcja 1 – Jak pomagać w nauce. Wskazówki ogólne. |
|
00:10:00 |
|
Lekcja 2 – Ćwiczenia do wykonania przed odrabianiem lekcji |
|
00:05:11 |
|
Lekcja 3 – Jak odrabiać lekcje z dzieckiem? |
|
00:05:05 |
|
Lekcja 4 – Ćwiczenia do wykonywania po odrabianiu lekcji |
|
00:07:42 |
Moduł V: Jak wspierać dziecko w nauce czytania i pisania? |
|
Lekcja 1 – Jak szybko i skutecznie nauczyć dziecko czytania? Metoda globalna. |
|
00:07:06 |
|
Lekcja 2 – Jak szybko i skutecznie nauczyć dziecko pisania? Metoda polisensoryczna. |
|
00:06:13 |
|
Lekcja 3 – Jak niektóre prace domowe wpływają na zdobywanie sprawności szkolnych? |
|
00:02:10 |
Zakończenie |
|
Jak mądrze wspierać dziecko w nauce? – Zakończenie |
|
00:02:06 |
Dodatek: Elektronika |
|
Jak mądrze wspierać dziecko w nauce? – Dodatek: Elektronika |
|
00:22:22 |
BONUS: Kurs w wersji audio |
|
Wstęp: Jak mądrze wspierać dziecko w nauce? |
|
15:02:00 |
|
Moduł 1: Lekcja 1 – Poznaj zadziwiający mózg Twojego dziecka |
|
00:06:11 |
|
Moduł 1: Lekcja 2 – Sensoryczne systemy percepcji, czyli o tym jak uczy się dziecko |
|
00:12:59 |
|
Moduł 1: Lekcja 3 – Indywidualne predyspozycje ze względu na temperament i wrażliwość |
|
00:06:36 |
|
Moduł 2: Lekcja 1 – Co to jest lateralizacja? |
|
00:13:28 |
|
Moduł 2: Lekcja 2 – Jak pomóc dziecku ze skrzyżowaną albo nieustaloną lateralizacją? |
|
00:09:41 |
|
Moduł 2: Lekcja 3 – Co to jest ryzyko dysleksji? |
|
00:14:23 |
|
Moduł 3: Lekcja 1 – Popularne błędy rodzicielskie |
|
00:16:25 |
|
Moduł 3: Lekcja 2 – Zabawy i ćwiczenia, które rozwijają koncentrację |
|
00:06:44 |
|
Moduł 4: Lekcja 1 – Jak pomagać w nauce. Wskazówki ogólne. |
|
00:09:47 |
|
Moduł 4: Lekcja 2 – Ćwiczenia do wykonania przed odrabianiem lekcji |
|
00:04:58 |
|
Moduł 4: Lekcja 3 – Jak odrabiać lekcje z dzieckiem? |
|
00:04:52 |
|
Moduł 4: Lekcja 4 – Ćwiczenia do wykonywania po odrabianiu lekcji |
|
00:07:27 |
|
Moduł 5: Lekcja 1 – Jak szybko i skutecznie nauczyć dziecko czytania? Metoda globalna. |
|
00:06:52 |
|
Moduł 5: Lekcja 2 – Jak szybko i skutecznie nauczyć dziecko pisania? Metoda polisensoryczna. |
|
00:05:59 |
|
Moduł 5: Lekcja 3 – Jak niektóre prace domowe wpływają na zdobywanie sprawności szkolnych? |
|
00:01:57 |
|
Zakończenie: Jak mądrze wspierać dziecko w nauce? |
|
00:01:48 |
|
Jak mądrze wspierać dziecko w nauce? – Dodatek: Elektronika |
|
00:22:05 |
BONUS II: E-book "Rusz nie tylko głową" |
|
BONUS II: E-book “Rusz nie tylko głową” z zabawami przedstawionymi w kursie |
|
00:00:00 |